Pastrnak و DeBrusk از past عبور می‌کنند .

سه شنبه 20 آبان 1399
22:00
رضا بهوندی

Pastrnak  و  DeBrusk  از  past  عبور می‌کنند  .

ظاهرا , هر کسی شما را دوست دارد وقتی که شما در 23 سالگی برای Bruins بازی می‌کنید . پس از یک بیانیه 6 - 2 در نشویل , Bruins از دروازه بیرون آمد , پنج‌شنبه‌شب قبل از اینکه دو نفر از Bruins جوان در 5 - 4 در مقابل جت them پیروز شوند . در حالی که جیک DeBrusk دو گل برای بازی دوم را در دو هفته به ثمر رساند , دیوید Pastrnak کلاه سوم خود را از این فصل برداشت . بدون Zdeno chara , که یک ضربه غیرمنتظره بود , the Bruins struggled و به Winnipeg اجازه داد تا دو گل بازی قدرت را به ثمر برسانند , اما the دیر هنگام پاسخ و جرم الکتریکی در دو روز از سفر مادران آن‌ها را باخود حمل می‌کردند . جت در سومین بازی خود در چهار شب بود و درست شب قبل از یک تیراندازی در تورنتو آغاز شد , اما در طول مدت سه بار پاهای آن‌ها را گرفت و پس از the کوتاه بخاطر lead در دومین دوره از Bruins برگشت . اما Pastrnak و DeBrusk 33 ثانیه دیگر در دوره سوم به ثمر رساندند تا دومین پیروزی مستقیم خود را به Bruins برسانند . ( کایل کانر ) نمره گرفتن برای جت را باز کرد . او در تیم دفاع " B " و پیرامون " Torey Krug " به سر برد و یک تیر backhand را بر فراز Jaroslav Halak برای دومین هدف خود در این فصل کشت و یک مسابقه 1 - این Jets 7 : 35 وارد رقابت شد . همانطور که در این فصل اغلب این کار را انجام می‌دهد , Pastrnak اولین گل Bruins را به ثمر رساند . با گذشت 17 : 14 در مرحله اول , Pastrnak در یک عکس از شکاف از Joakim Nordstrom در پشت تور جت to به تساوی 1 - 1 دست یافت . The در اوایل دوره دوم خود را از بین بردند - بسیاری از مردان جریمه شدند و آن‌ها را سوزاند . با گذشت 23 ثانیه از برتری مرد , جت a 2 - 2 پیش افتاد . جاش Morrissey از زیر خط آبی شلیک کرد و اندرو Copp در عرض شش دقیقه به داخل کادر ضربه زد . نزدیک به چهار دقیقه بعد , مسابقه قدرت Bruins تنها پنج ثانیه به طول انجامید . ( بلیک ) ( winger ) سابق Bruins , ( David ویلر ) , بازیکن سابق his , برای فرستادن گروه ب به دومین نفر خود در برابر ضربه پنالتی با league Winnipeg , به مقام دوم خود رسید . Pastrnak دومین گل خود را به دام انداخت .

بازی الکترونیکی و سی و چهار فصل در فصل، با انفجاری از Laurent Brossoit ۹: ۴۱ در کادر میانی برای گره زدن آن در ۲ - ۲.تیم DeBrusk با پیروزی ۱: ۱۱ در یک بازی گوی پیروز شد و در طی یک تغییر بد برای جت در منطقه خنثی به سر برد. او خود را تنها یافت، و در قسمت بالای Brossoit his را به خاک سپرد تا the را ۳ بر ۲ در Bruins قرار دهد.این سرب تا سوم دوام نیاورد.مت Grzelcyk با ۴۳ ثانیه باقیمانده در کادر کنار رفت و جت pay را پرداخت کرد. نیل Pionk در یک گل با تنها هفت ثانیه به سمت چپ رها شد تا آن را به چارچوب نهایی متصل کند.مارک Scheifele "جت Jets" را برای سومین بار با ۱۲: ۱۰ در مکان سوم قرار داد. امتیاز leading Jets توسط دفاع از the دور نشد و او یک شوت به سمت چپ از طرف چین به حساب گذاشت و برای یک مزیت ۴ - ۳ به دام افتاد.Pastrnak سومین گل خود را با ۸: ۴۷ به ثمر رساند. Krejci به سرعت از گلوله‌ای که به وسیله DeBrusk به توپ ضربه زد تا بازی را برای سومین بار به تساوی بکشاند، تغذیه کرد.با این حال، DeBrusk هم انجام نشد.تنها ۳۳ ثانیه قبل از اینکه scorer ۲۳ ساله دیگر گل دوم خود را در شب به خاک بسپارند، از Bruins عبور کردند. DeBrusk به چارلی McAvoy انعام داد تا شب دوم را از the بگذرند، و این بار گیر کرد.The در روز شنبه در نیویورک در مقابل جزیره Metropolitan در مقابل Islanders بازی کردند.

منبع
[ بازدید : 169 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مشاوره حقوقی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]